Nie ma problemów – są tylko wyzwania

Problem to nie problem, kiedy rozwiązuje się go wspólnie

FAQ - PYTANIA PRZED ZAKUPEM

Pewne pytania od naszych klientów pojawiają się częściej. Dlatego postanowiliśmy je zebrać w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że te krótkie odpowiedzi chociaż częściowo rozwieją Wasze wątpliwości i przybliżą sposób w jaki pracujemy.


Bezpieczeństwo:

1.   Czy wrażliwe dane są bezpieczne? rozwiń

2.   Czy mamy wgląd w bazy danych? W jaki sposób ingerujemy w bazę danych? rozwiń

Działanie programów:

1.   Ile adnotacji program EPU ADNOTACJE jest w stanie dokonać przez 1 dzień? rozwiń

2.   Czy w programie FINITO można edytować postanowienie? rozwiń

3.   Program FINITO - co w przypadku opłaty za umorzenie postępowania egzekucyjnego w wysokości: 150 zł? rozwiń

4.   Czy są jakieś szczególne wymagania sprzętowe? rozwiń

5.   Czy podczas pracy programów będę mógł korzystać z komputera? rozwiń

6.   Czy programy są instalowane na serwerze? Gdzie najlepiej zainstalować programy? rozwiń

Umowa:

1.   Jakie są warunki umowy? rozwiń

2.   Na ilu stanowiskach mogą być zainstalowane programy? rozwiń

3.   Czy wszystkie programy mogą być na jednym stanowisku? rozwiń

Pomoc zespołu Catobe:

1.   Currenda wprowadza system informatyczny „Moja kancelaria”. Czy programy będą działać? rozwiń

2.   Czy jeśli będę miał jakieś pytania/problemy to czy uzyskam pomoc? rozwiń

3.   Czy wsparcie techniczne jest dodatkowo płatne? rozwiń

Korzyści:

1.   W jaki sposób programy realnie usprawniają pracę? rozwiń

2.   Co w przypadku zmiany przepisów prawnych? rozwiń

3.   Mam różnych specyficznych wierzycieli. Czy programy sobie poradzą? rozwiń

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie? Zadzwoń!

tel.: 32 273 22 12