SAMODZIELNE ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW Z PROGRAMEM

Pytania i odpowiedzi, które pomogą Ci samodzielnie rozwiązać problemy z programem.


Fiesta

1.   Pojawił się błąd podczas wysyłania dokumentu do sieci (błąd XML) rozwiń

2.   Problem z uruchomieniem naszego programu rozwiń

Epu Adnotacje

1.   Podczas działania programu w oknie podpisu kwalifikowanego przycisk „Podpisz” jest nieaktywny(szary kolor) rozwiń

Siesta

1.   Katalog nie istnieje lub użytkownik nie ma do niego uprawnień: rozwiń

Finito

1.   Jeśli program nie drukuje postanowienia: rozwiń

2.   Opłata z art. 29 ust. 4 UoKK zostaje naliczana do postanowienia a nie powinna: rozwiń

3.   Opłata z art. 29 ust. 4 UoKK nie zostaje naliczana do postanowienia a powinna: rozwiń

4.   Nie tworzą się uchylenia: rozwiń

5.   Tworzy się zawiadomienie o umorzeniu do trzeciodłużnika, do którego nie chcemy wysyłać pisma: rozwiń

6.   Po kliknięciu przycisku START program FINITO wchodzi w sprawę ale nie robi nic więcej: rozwiń

7.   Po kliknięciu przycisku START program nic nie robi: rozwiń

Nie udało Ci się rozwiązać problemu?

Skontaktuj się z naszym wsparciem technicznym!

tel.: 32 273 22 12

Sprawdź nas przed podjęciem współpracy.

Przetestuj nasze programy przez dwa tygodnie bez zobowiązujących umów. Jeśli w tym czasie uznasz, że programy nie są dla Ciebie możesz bez konsekwencji zrezygnować z ich wykorzystywania. Jednak...

Aż 99% okresów testowych kończy się podpisaniem umowy licencyjnej.
Zadzwoń: 32 273 22 12