SAMODZIELNE ROZWIĄZANIE PROBLEMÓW Z PROGRAMEM
Pytania i odpowiedzi, które pomogą Ci samodzielnie rozwiązać problemy z programem.
Epu Adnotacje
1. Podczas działania programu w oknie podpisu kwalifikowanego przycisk „Podpisz” jest nieaktywny(szary kolor)
Oznacza to że program ma problem z kartą do podpisów, należy wyciągnąć kartę z czytnika i włożyć ponownie tak żeby komputer wykrył kartę.
Siesta
1. Katalog nie istnieje lub użytkownik nie ma do niego uprawnień:
Sprawdź czy katalog znajduje się w lokalizacji podanej w komunikacie (w tym przypadku jest to pulpit), jeśli nie ma takiego katalogu proszę utworzyć katalog o nazwie podanej za ostatnim znakiem „\”, jeśli katalog istnieje proszę uruchomić program „Komornik SQL” jako administrator (klikamy prawym przyciskiem myszy na ikonę programu i wybieramy „Uruchom jako administrator”)
Finito
1. Jeśli program nie drukuje postanowienia:
Upewnij się, że koszty korespondencji w korekcie kosztów w sprawie zgadzają się z tym co faktycznie było poniesione podczas postępowania egzekucyjnego i jest wprowadzone do historii czynności. W uzasadnieniu postanowienia znajdują się dwie tabelki:
1 – z wydatkami gotówkowymi – informacje są pobierane z korekty kosztów w sprawie.
2 – rozliczająca korespondencje – informacje pobierane są z historii czynności. Jeśli koszty korespondencji w tabeli 1 są różne od kosztów w tabeli 2 postanowienie nie zostanie wydrukowane.
2. Opłata z art. 29 ust. 4 UoKK zostaje naliczana do postanowienia a nie powinna:
Czy NIP wierzyciela jest przypisany do listy wyjątków w 3 zakładce opcji programów? Jeśli tak, to czy od dnia wydania tytuły minęły dwa lata? Czy typ uczestnika w przypadku wierzyciela przypisany jest poprawnie?
3. Opłata z art. 29 ust. 4 UoKK nie zostaje naliczana do postanowienia a powinna:
Czy NIP wierzyciela jest przypisany do listy wyjątków w 3 zakładce opcji programów? Jeśli nie, to czy od dnia wydania tytuły minęły dwa lata?
4. Nie tworzą się uchylenia:
Upewnij się, że w sprawie zostało wcześniej zrobione zajęcie.
5. Tworzy się zawiadomienie o umorzeniu do trzeciodłużnika, do którego nie chcemy wysyłać pisma:
Usuń z zakładki Majątek wszystkich trzeciodłużników, do których nie chcesz zrobić pisma
6. Po kliknięciu przycisku START program FINITO wchodzi w sprawę ale nie robi nic więcej:
Wyłącz program FINITO i uruchom go jako administrator i spróbuj ponownie.
7. Po kliknięciu przycisku START program nic nie robi:
Upewnij się, że otworzone jest repertorium ogólne z otwartą jakąkolwiek sprawą.