Częste problemy naszych klientów – dział techniczny

Darmowe i solidne wsparcie techniczne to podstawowe wartości

wzbudzające zaufanie do marki. Szybka reakcja działu technicznego i pomoc utwierdza w przekonaniu, że ten wybór był dobrą decyzją. Często słyszymy, że największymi problemami branży są:

– nieodbierane telefony,

– długi czas oczekiwania na wsparcie,

– przerzucanie usługi serwisowej między pracownikami.

Dlatego Catobe kładzie duży nacisk na to, aby telefony były zawsze odbierane, serwisy nie trwały dłużej niż dobę, a każdy problem został rozwiązany najszybciej jak to możliwe.

Powtarzające się problemy naszych klientów:

1. Program działa powoli, dlaczego?

W dużej mierze zależy to od sprzętu, który Państwo posiadają. Jeśli sprzęt nie jest zgodny z minimalnymi wymaganiami programu, będzie on działał wolniej. (link do specyfikacji)

2. Czy mogę korzystać z programu SIESTA na dwóch stanowiskach w tym samym czasie?

Dla Państwa wygody możemy zainstalować program na wielu stanowiskach komputerowych.

SIESTA nie może jednak działać jednocześnie (w tym samym czasie) na dwóch stanowiskach, ponieważ zmienna uzupełniająca szablony wykorzysta dane przypisane do innej sprawy. Aby mieć  możliwość wykorzystania SIESTY na dwóch stanowiskach należy wykupić dodatkowe stanowisko.

3. Dlaczego po zmianie ustawień na swoim stanowisku, nie zmieniło się nic na

pozostałych?

Ustawienia zmieniają się pod konkretnego użytkownika, a nie w całym programie. Jeśli chce się zachować takie same ustawienia dla każdego użytkownika należy zmienić to ręcznie.

Mamy nadzieje, że tym artykułem rozjaśniliśmy niektóre kwestie. Jeśli jednak nadal masz

pytania, zachęcamy do kontaktu. Nasz zespół odpowie na wszystkie pytania, doradzi przy

wyborze odpowiedniego oprogramowania lub sprzętu i udzieli potrzebnego wsparcia.

Dział Wsparcia Technicznego jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Zostaw komentarz