Jakie cechy posiada firma programistyczna tworząca dobre rozwiązania informatyczne dla komorników sądowych? 4 wskazówki jak poznać, że dana firma jest dobra. - Blog Catobe

Jakie cechy posiada firma programistyczna tworząca dobre rozwiązania informatyczne dla komorników sądowych? 4 wskazówki jak poznać, że dana firma jest dobra.

4 min Piotr Kudzia, Sławomir Wojtasik i Agnieszka Kurzal

Jakie cechy posiada firma programistyczna tworząca dobre rozwiązania informatyczne dla komorników sądowych? 4 wskazówki jak poznać, że dana firma jest dobra.

Zastanawiasz się nad wyborem firmy, która ma dostarczyć oprogramowanie wspierające Cię w codziennej pracy. Może się wydawać, że jest to decyzja rzędu zakupu nowego telefonu. Nic bardziej mylnego. Czy zdajesz sobie sprawę, jak ważne jest to, aby firma programistyczna, którą wybierzesz, była parterem w biznesie, a nie wyłącznie dostawcą programu? Proces wyboru, szkolenia z obsługi i testowanie programów zajmuje bardzo dużo czasu. Inwestując tyle energii, zazwyczaj niechętnie zmieniamy usługodawcę, dlatego warto na wstępie wykluczyć firmy, które nie będą dla Ciebie odpowiednie.

Oto 4 wskazówki, które naszym zdaniem pomogą Ci rozpoznać, czy dana firma jest dla Ciebie odpowiednia.

Pierwsza wskazówka: ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA PRODUKT
Firma programistyczna powinna być odpowiedzialna za własny produkt, ponieważ wie, że działanie kancelarii to proces produkcyjny, podczas którego każdy przestój wiąże się ze stratą.  
Druga wskazówka: DOŚWIADCZENIE I WIEDZA NA WAGĘ ZŁOTA
Nie bój się pytać o kompetencje pracowników. Otóż pracownik zajmujący się Twoją kancelarią powinien mieć wysokie kompetencje, ale i sporą wiedzę, którą zdobywa latami. Firma IT powinna zatrudniać wykwalifikowaną kadrę pracowniczą posiadającą wiedzę również z zakresu egzekucji sądowej, która świadczy wsparcie merytoryczne dotyczące prowadzenia postępowań egzekucyjnych. 
  
Trzecia wskazówka: KOMPLEKSOWOŚĆ USŁUG
Sprawdź, czy firma, z którą chcesz współpracować, oferuje kompleksowe rozwiązania dla całego procesu - zarówno w zakresie postępowania zabezpieczającego, jak i postępowania egzekucyjnego. Na bieżąco reagując na potrzeby rynku, dostosowując do nich oprogramowanie.
Czwarta wskazówka: DOBRY KONTAKT W KRYZYSOWYCH MOMENTACH
Zapewnienie wsparcia technicznego, z którego użytkownicy chcą i lubią korzystać, jest nieocenioną wartością, gdy oprogramowanie przestało działać w pożądany sposób. Skuteczna i bez zbędnej zwłoki reakcja na zgłoszenia i sugestie płynące z kancelarii komorniczej daje poczucie bezpieczeństwa użytkownikowi.
Zwróć uwagę, czy dana firma IT ma sprawdzone rozwiązania, pod względem systemu reagowania w przypadku awarii itp. Dobra organizacja pracy przełoży się na prawidłowe funkcjonowanie Twojej kancelarii i będzie rzutowało na przebieg całej obsługi informatycznej. 
Jakimi zasadami kierują się pracownicy działu obsługi klienta firmy Catobe? 
Stawiamy na to, żeby nasze działania były bardzo kompleksowe, ponieważ:  
1) Często pomagamy rozwiązać problemy techniczne, które nie są związane z działaniem programów Catobe.  
2) Dysponujemy bogatym doświadczeniem, przez co jesteśmy w stanie spojrzeć na zagadnienie szerzej i dzięki temu rozwiązać problem samodzielnie lub - jeśli nie jest to możliwe - dostarczyć klientowi wszelkich informacji prowadzących do jego rozwiązania za pomocą współpracującej z nim firmy informatycznej lub programistycznej.  
3) Wspieramy merytorycznie komorników podczas prowadzenia postępowań egzekucyjnych.

Jak zapewne wiesz, rynek usług komorniczych znacznie się rozwinął w porównaniu do tego, co było dostępne jeszcze kilka lat temu. Masz większy wybór w dobrze odpowiedniej firmy do współpracy. Pamiętaj, że programy, które dostarczy Ci Twój nowym partner, będą Twoim codziennym wsparciem lub problemem. Jeśli uważnie sprawdzisz jakimi zasadami kierują się poszczególni dostawcy, będzie Ci łatwiej wybrać najlepsze dla Ciebie rozwiązanie.

Jeżeli jesteś na etapie porównywania programów, artykuł “Jak wybrać dobry program komputerowy do prowadzonej przez Ciebie kancelarii komorniczej?” może być pomocny. Natomiast jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nami.



Przeczytaj również:

Sprawdź nas przed podjęciem współpracy.

Przetestuj nasze programy przez dwa tygodnie bez zobowiązujących umów. Jeśli w tym czasie uznasz, że programy nie są dla Ciebie możesz bez konsekwencji zrezygnować z ich wykorzystywania. Jednak...

Aż 99% okresów testowych kończy się podpisaniem umowy licencyjnej.
Zadzwoń: 32 273 22 12